понедельник, 23 февраля 2015 г.

Թմկաբերդի առում վերլուծություն

«Անուշից» հետո`1902թԹումանյանն ստեղծեց «Թմկաբերդի առումը» պոեմը և մշակեց «Սասնա ծռեր» վիպերգի Դավթի ճյուղը։ «Թմկաբերդի առումը» բարձարվեստ երկ էնրա մեջ շատ ցայտոն են արտահայտված բանաստեղծի խոհերը մարդու կյանքի ու գործի մասին։ Նախերգանքում դրվատելով լավ գործի հավերժության գաղափաըբանաստեղծը բացում է պոեմի բուն իմաստը։ Մարդու կյանքն անցողիկ էբայց նրա գործն անմահԱնց են կենում սեր ու խընդումԳեղեցկությունգանձ ու գահՄահը մերն էմենքմահինըՄարդու գործն է միշտ անմահ։ Ողջ պոեմի միջով անցնողազնիվ գործի և հայրենասիրության գաղափարը արտահայտում է խորունկ կերպարնեի ու պատկերների միջոցով։ Գործի անմահության գաղափարը մարմնավորում է Թաթուլ իշխան կերարը։ Իշխանն ազնկվխիզախհայրենասեր տղամարդ է։ Նա 40 օր, 40 գիշեր կռվում է շահի դեմկանգուն պահելով Թմբկա բերդը։.                                 

Հերոսի կերպարին զուգնթաց՝ բանաստեղծը կերտում է մատնիչ կերպարըԿինը՝ Թաթուլի հոգինու շունչըանսահման գեղեցիկ էԿինը սիրում է ամուսնունբայց աշուղի գայթակղիչ երգը խախտում է  նրա հոգու անդորըԱշուղը երգում է շահի սերըանհուն գանձերն ու փառքըԹմկատիրուհուն խոստանում ոսկե գահ ու փառքԹուլության մի պահի նրա հոգում հաղթում է փառասիրությունըՀարբեցնելով հաղթանակած քաջերին՝ կինը թշնամուն է մատնում ԹմկաամրոցըԲայց անցնում է դավաճանության պահըԱվերակ բերդի և ընկած​ զոհերի դեմ կանգնած գեղեցկուհին զգում է դավաճան գործի ամոթը:Անցնում է աշխարհից բոլորը, անմեռ է մնում միայն զրույց լավ ու վատ մարդկանց մասին:Անցնում է աշխարհից ագահ տիրուհին՝ սևաչյա մատնիչ, անցնում է <<Զազում>> արքան ու քաջ Թաթուլը, մում է նրանց գործը: Թաթուլ իշխանը հիշվում է հերոսական գործով, դավաճան տիրուհին՝ մատնությամբ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий